skip to main
|
skip to sidebar
Nygårds-Maria Pictures Diary
Visar inlägg med etikett
2011
.
Visa alla inlägg
Visar inlägg med etikett
2011
.
Visa alla inlägg
torsdag 17 februari 2011
110212 Gävle
Lördagslunch på stan. Firar Brita en vecka för tidigt.
Äldre inlägg
Startsida
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)
Etiketter
2011 Dag för dag
(359)
2012 månad för månad
(76)
Axmar
(17)
Barcelona
(4)
Chicago
(3)
Cinque Terre
(7)
Dalarna
(5)
Danmark
(13)
Gamla bilder
(3)
Ginborn
(7)
Gotland
(6)
Gästrikland
(6)
Gävle
(17)
Göteborg
(1)
Hägersten
(1)
Hälsingland
(6)
Härjedalen
(1)
Högbo bruk
(11)
Sandviken
(8)
Skåne
(6)
Småland
(1)
Stockholm
(15)
Sörvattnet
(9)
Tumba
(19)
Umeå
(10)
Uppland
(2)
Åland
(4)
Östanbyn
(74)
Bloggarkiv
▼
2012
(99)
▼
december
(1)
December 2012
►
november
(10)
►
oktober
(9)
►
september
(13)
►
augusti
(9)
►
juli
(4)
►
juni
(11)
►
maj
(16)
►
april
(20)
►
mars
(1)
►
februari
(1)
►
januari
(4)
►
2011
(408)
►
december
(37)
►
november
(34)
►
oktober
(37)
►
september
(31)
►
augusti
(60)
►
juli
(5)
►
juni
(44)
►
maj
(29)
►
april
(35)
►
mars
(30)
►
februari
(32)
►
januari
(34)
►
2010
(41)
►
december
(3)
►
november
(18)
►
augusti
(8)
►
januari
(12)
►
2009
(106)
►
december
(8)
►
oktober
(12)
►
september
(81)
►
augusti
(5)
Min blogglista
Efficasy Livsyoga för alla
Livsyoga hösten 2013
12 år sedan
Om mig
Maria Westerman
Yogalärare och Yogisk terapeut som bor i Östanbyn och Axmar. Tycker om att måla, läsa, lyssna, sjunga gospel och prata med andra. Vandra,cykla,simma,paddla kanot, träna yoga och meditera. Medlem i Miljöpartiet.
Visa hela min profil
Summa sidvisningar